Vliegveld Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Vliegveld Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Vliegveld Dubai

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

22 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Daar zitten we dan! Op het vliegveld in Düsseldorf. De koffers zijn ingecheckt, de douane hebben we gehad en nu is er koffie of fris met een broodje.
Het was relaxed opstaan, om 8 uur ging de wekker en om 09:15 reden we de oprit af. Nog even tanken en een nintendo ophalen en onderweg. Maarten hoorde al snel dat er op de uitgezochte route file staat dus meteen van koers veranderd en om 12:00 waren we met onze koffertjes bij de incheckbalie. Uneventful dus! Nu even niks en om 13:50 mogen we boarden bij gate C45.

Inmiddels zit de eerste vlucht erop, we zitten in Dubai te wachten op onze aansluiting. In Nederland is het nu bijna 10:30. We hadden een goede vlucht maar moesten erg lang in holding voor we mochten landen, het is hier erg druk!
Het eten is bij Emirates erg lekker en het inflight system waarbij je zelf kan kiezen welke film je kijkt (en ook kunt pauzeren) is geweldig.Nu even genieten van de winkeltjes en drukte op dit 24 uurs vliegveld en dan hopelijk wat slapen op weg naar Colombo.

• 23 December 2012 - 20:13

Robert:

Gaat leuk worden!
    Veel plezier en mooie ervaringen toegewenst.
    Robert

• 23 December 2012 - 21:16

Ans:

Wat fijn dat het eerste deel alvast goed gegaan is.
    Hoe is het om nu in de warmte te zitten?
    Veel plezier allemaal.
    Gr. Ans

• 24 December 2012 - 21:40

Jacques, Uli, Michelle, Danny, Brian:

Wij wensen jullie hele mooie Kerstdagen

Tags: Dubai