Onderweg. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van familie nijhof - WaarBenJij.nu Onderweg. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Onderweg.

Blijf op de hoogte en volg familie

27 Mei 2016 | Nederland, Schiphol

Het is zover, we gaan! Faye heeft ons in Hilversum op de trein gezet. Afscheid van Lynn en Faye vond ik best even lastig, had ze het liefst meegenomen maar dat kan niet. Maar ze gaan zich prima redden.
Op dit moment even een ontbijtje op Schiphol en dan om 10 uur gaan we vliegen naar Grace en Bob.
Na 14 uur vliegen (!@!) sluiten we ze weer in de armen

• 27 Mei 2016 - 08:41

Tineke:

Een hele goede reis en maximaal plezier straks als je daar bent!

• 27 Mei 2016 - 11:53

Herma:

Hele goede reis en veel plezier. Knuffel Bob en Grace ook voor ons!

Dikke kus, Herma

• 27 Mei 2016 - 12:58

Uli:

Een hele goede reis en geniet!!

• 27 Mei 2016 - 18:10

Pap:

Jeetje. Wij hebben net het avondeten achter de knopen moeten jullie nog zes uur fladderen. Je moet er wat voor over hebben. Toch!

• 27 Mei 2016 - 18:16

Pap:

Komt maar de helft van mijn reactie door. Dit programma accepteert zeker geen emoticons.
    Ik zei nog: Maar jullie gaan een prachtige beleving tegemoet en dat maakt het deze reis wel waard. Nogmaals: geniet! En betuig ons respect aan de jongelui. Die doen het geweldig op hun grote avontuur..