Naar Amerika - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Naar Amerika - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Naar Amerika

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Denver

Donderdag 3 augustus 2017

HOERA WE BEGINNEN WEER AAN EEN REIS!

Lekker rustig ontbeten, al zonder krant want die hebben we gestopt voor de vakantie. Om 09:15 was Robert er al om ons weg te brengen. Ook Mam stond op de stoep om ons uit te zwaaien. Bob kwam met Grace even later aanrijden en toen konden alle koffers en tassen ingeladen.
Door Mam uitgezwaaid reden we de straat uit en werden we, super de luxe, afgeleverd op Schiphol. Deze keer gezorgd dat Robert noch Bob een bon opgelopen hebben!
Daarna eerst door mij (Stommerd, moet je beter kijken!!) naar de verkeerde check in balie gestuurd maar uiteindelijk toch naar 1 om daar vervolgend een half uur in de rij te staan voor de balie bemand werd en we uiteindelijk onze koffers kwijt konden. Toen door de douane waar Faye eruit gepikt werd om een explosieven check van haar handbagage te ondergaan. Ging allemaal heel gemoedelijk en vriendelijk en er was niks aan de hand. Misschien toch de Ukelele die ze mee heeft