Camper - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Camper - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Camper

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Denver

Vandaag vroeg aan het ontbijt, we hebben allemaal een beetje last van het tijdverschil en de lange dag gisteren. Maar niet getreurd, we kunnen in ons hotel lekker ontbijten, zelfs havermoutpap ZONDER suiker! Toen aan de receptie gevraagd of zij misschien wil bellen met het verhuurstation van de camper in Louviers om te vragen hoe laat we die van ons kunnen halen. Aangenaam verrast dat we al om 10 uur mogen komen.

In eerste instantie besluiten we om 8:40 de shuttle naar het vliegveld te nemen en van daar de metro de stad in en dan met een metro door naar het zuiden van de stad (Littleton) en dan nog met twee taxi’s naar de camper. Uiteindelijk bedenken we dat het wel erg veel gedoe is en het waarschijnlijk qua prijs niet zoveel uitmaakt met een taxi. Dus nu een taxi geregeld die ons om 09:15 komt halen en ook weet waar we moeten zijn. Het kost ons $ 130,- maar is het denk ik wel dubbel en dwars waard.
Op naar ons huis voor de komende 3 weken!

Om 09:40 opgehaald door een luxe suv waar we allemaal makkelijk in passen. Om 09:50 al de eerste prairiehondjes gespot door Grace.
We zijn om 10:30 bij de El Monte RV rental in Louviers ten zuiden van Denver. Het begint al aardig warm te worden. We worden geholpen door Colten en nog een andere man. Eerst alle papieren inleveren en invullen, dan blijkt dat Bob in persoon aanwezig moet zijn om te mogen rijden. Jammer, maar we verzinnen er wel iets op. Nu staan naast Maarten, Robin, Lynn en ik te boek als rijders. We krijgen een instructievideo (in het Nederlands!) te zien in een klein kamertje. En daarna moeten Maarten en ik in een ander kamertje de rest regelen. Stoelen voor buiten huren doen we niet, Colten geeft aan dat we die beter kunnen kopen bij de Walmart, goedkoper en nieuw. De GPS is er gelukkig wel. Hij adviseert ons ook om zelf wat losse borden en bestek te kopen ipv nog een kitchenkit te kopen bij hen want dan krijg je ook de pannen en andere keukenwaar dubbel en dat neemt kastruimte in.

Om 11:40 rijdt Maarten het grote ding de weg op, we gaan eerst naar de Walmart bij afslag “Bowles”, daar ga ik met Grace, Robin en Faye de waslijst boodschappen halen, terwijl Maarten en Lynn al spullen wegbergen in de camper. Het is weer overweldigend in Walmart, een hele gang zoals bij de AH maar dan alleen met ontbijtgranen. Een halve koeling alleen maar met boter, je weet van gekkigheid niet meer wat je moet kiezen! Net op het moment dat we gaan betalen komen Maarten en Lynn bij de kassa’s. Zij halen bij de McDonalds voor iedereen een hamburger want we vallen een beetje om van de honger, het is ook al twee uur geweest. Alle boodschappen opgeruimd en dan nog langs de drankhandel “right next door” zegt het meisje maar je moet wel met de auto want er zit een autoweg tussen en is niet te belopen. Ruim begrip dus “next door”