Nog 13 dagen! - Reisverslag uit Laren, Nederland van familie nijhof - WaarBenJij.nu Nog 13 dagen! - Reisverslag uit Laren, Nederland van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Nog 13 dagen!

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

14 Mei 2016 | Nederland, Laren

Nog even en dan gaan we weer een avontuur beleven. Sinds 2 februari reizen Grace en Bob door Zuid-Amerika. Maar acht maanden is wel heel lang om ze te missen dus hebben we besloten om ze op te zoeken. Het was even puzzelen wanneer dat mogelijk zou zijn. Faye doet op dit moment eindexamen VWO dus die laat je niet zomaar alleen achter. Lynn is druk met haar B-these om haar Bachelor Pedagogiek af te sluiten. Ik heb van de zomer erg veel werk omdat collega's ook op vakantie willen. Uiteindelijk uitgekomen op deze periode. Dan hadden Grace en Bob gepland om in Ecuador te zijn, geen straf om daar naartoe af te mogen reizen. We vliegen van Schiphol naar Guayaquil in het zuiden van Ecuador waar we Grace en Bob zullen ontmoeten die dezelfde dag naar Guayaquil vliegen vanaf de Galapagos eilanden.
We hebben er erg veel zin in! Hoewel we natuurlijk Lynn en Faye zullen missen.

• 15 Mei 2016 - 10:52

Vader:

We kijken nu al uit naar jullie reisverslagen!