Klein berichtje tussendoor - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van familie nijhof - WaarBenJij.nu Klein berichtje tussendoor - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Klein berichtje tussendoor

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

28 December 2012 | Sri Lanka, Kandy

Net 2 blogjes geplaatst van voorgaande dagen. Zitten nu in Hotel Suisse in Kandy, in de oorverdovende herrie van een bruiloft. Dit is de enige plek in het hotel waar we goed bereik hebben. Straks weer dingen doen, daar horen jullie nog van. We hebben het erg leuk en gezellig en Bob is een aanwinst, hij reist goed! Vanavond of morgen plaats ik weer want we blijven hier 2 nachten.
Tot gauw en we vinden reacties erg leuk!

• 28 December 2012 - 12:03

Ans:

Die Bob hè, echt een kind van zijn moeder. Haha,
    Liefs, Ans

• 28 December 2012 - 13:16

P + M:

Fijn om ineens drie berichten te krijgen. We hadden al gedacht dat we even niets hoorden omdat jullie in het binnenland geen internet hebben. Wat zijn we toch gaan rekenen op die moderne communicatiemiddelen. In de digitale steentijd was het geen probleem dat je soms dagen niets van elkaar hoorde en nu kunnen we bijna geen dag meer zonder. Jammer dat het in de droge streek nu ook zo nat is, maar jullie trekken je daar terecht niets van aan en voeren het reisplan uit zoals voorbereid. We lezen de reisberichten met grote belangstelling en plezier. We leven mee met alle nieuwe ervaringen. Hier sukkelen we rustig op de jaarwisseling aan. M heeft sinds 2e Kerstdag even een griep te verwerken. Ze is langzaam aan het opkrabbelen. Vandaag is de pallet olijfolie afgeleverd dus er is weer werk aan de winkel. Geniet met volle teugen van het mooie Sri Lanka.
    Liefs van ons beiden.

• 28 December 2012 - 14:53

Sini:

Fijn weer zoveel berichtjes van jullie te krijgen.het was zo stil,dat Ma B.al informeerde of het soms aan hun p.c. lag Maar nu is iedereen weer happy!Jammer van de vele regen,maar jullie laten je er niet van weerhouden om al het moois te bekijken.Bijna zit de eerste week eral op,jammer he? Morgen komen Laura en Stefan hier eten,Sas enAd zijn 2 dagen naar Denekamp,naar het Midwinterhoornblazen o.a.
    Alles is hier prima;gezellige kerst gehad.Hoop,dat jullie blijven genieten,dan doe ik het ook.
    liefs,Mam