Nog meer verjaardag. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Nog meer verjaardag. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Nog meer verjaardag.

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou nou, dat was me de verjaardag wel zeg! Eerst toegezongen door de wakker gemaakte meisjes. Kado's gekregen: een prachtige armband van Grace en Lynn (ligt in Nederland op mij te wachten maar ik heb al wel twee schakeltjes!) Een mooi platenboek van alle parken in Utah van Maarten en allemaal gelukwensen van iedereen. Eerst ontbeten en toen de stad in. Faye echte Uggs (waarmee ze nu in nachthemd op bed ligt te lezen) Grace prachtige sneakers (ook van Uggs, hadden we nog nooit gezien!) Ikke natuurlijk nog een paar Ecco's (daar leef ik zowat op!) Lynn heeft besloten haar I-pad in Nederland te kopen want het scheelt maar 10 euro. Maarten heeft een I-pad gekocht voor ons en heeft er al prachtige foto's opgezet. Lynn heeft van de bon die wij bij de boekhandel kregen nog een boek gekocht. Toen maar even terug naar de hotelkamer. Vandaag is het bovendien niet zo koud en de zon schijnt dus is het een stuk aangenamer dan gisteren. 's Middags eerst door Chinatown gelopen, erg leuk, een stad in de stad en je waant je er echt in Azië want je hoort er nauwelijks Engels! Daaruitgekomen zaten we meteen in Little Italy, ook erg leuk en het "stonk" er naar knoflook, heerlijk. Een taxi genomen naar het uitzichtpunt van de Golden Gate Bridge en daar foto's gemaakt en het eerste stuk de brug op gelopen. Wat is dat ontiegelijk hoog zeg, godzijdank wiebelde hij niet zo erg maar het woei ongelofelijk hard en ik was blij dat ik er niet op de fiets overheen ging. Een taxi terug het centrum weer in en toen lopend naar de pier. Daar een (stokoud-) trammetje opgepikt naar de oude Ferry-building. Erg leuk maar niet een tentje waar ik op mijn verjaardag wil eten. Wel sushi bijvoorbeeld maar dan niks lekkers voor mij. Dus toen naar het centrum gelopen, nu wel weer erg koud en veel, heel veel wind. In een Thais tentje terechtgekomen waar we allemaal hebben zitten smullen. Het was echt heerlijk, goed pittige Tom Yam soep, "ons" Thaise gerechtje met kip en veel knoflook en verder nog heel veel herkenbaar lekkers.
Onderweg terug naar het hotel nog even langs Victoria's Secret waar Grace en Lynn likkebaardend langs al het moois liepen. Niks gekocht, toch wel erg aan de prijs.
Nu in het hotel, het was een goed besteedde dag!(letterlijk en figuurlijk)

Morgen pikken we de huurauto op en laten we deze fascinerende stad achter ons. Op naar het volgende avontuur.

Liefs, Arlette+

• 08 Augustus 2010 - 08:43

Margrete:

Vind het zo leuk om jullie avonturen te lezen!
    Geniet er nog even van en een dikke kus uit Harlingen, wat ook best avontuurlijk is hoor ;)
    x