Full Circle - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Full Circle - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Full Circle

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

12 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, vandaag hebben we het rondje helemaal vol gemaakt. We zitten nu in een hotel op dezelfde straat (Sepulveda Blvd) als de eerste nacht in LA op 14 juli 2010. We zitten nu wel wat noordelijker op deze straat maar dat mag de pret niet drukken, toch?

Vanmorgen begonnen in Oxnard, het ontbijt was naatje pet maar ach, we kunnen wel een keertje zonder. En een kop koffie is al gauw goed. Dus lekker onderweg, nog geen 1/2 uur later alweer gestopt langs de kust want we zagen een hele groep dolfijnen (met jongen) en van die duikbom spelende Pelikanen. Erg leuk om te zien.

Rustig langs een mooie weg naar LA gereden en ons verbaasd over de aan- en op elkaar geplakte huizen langs een klein reepje strand. En ook over de gigantische paleizen die dan wat verder van het water tegen de heuvels zijn geplakt! Laren is er niks bij!

Eenmaal in LA de Sunset Blvd opgepikt om bij Hollywood te geraken. En passent even langs Beverly Hills en de Sunset Strip. Prachtig allemaal maar tergend traag verkeer! Rond 13.30 de auto geparkeerd achter Hollywood Blvd voor een gepeperd bedrag, maar dan wordt er ook op gelet??!!

Lekker over de walk of Fame geslenterd en alle drukte een beetje bekeken. Wat gegeten en natuurlijk LA-T-shirts gekocht. G+L kwamen hier ook nog leuke schoenen tegen. Helaas is het "betaalbare" aanbod van slaapgelegenheid in dit deel van de stad 0,0 dus maar weer in de (gelukkig airco) auto gestapt en stapvoets richting het noorden want we willen proberen morgen naar het Getty museum te gaan. Eenmaal op de freeway zie je geen pest meer dus er maar weer af om een motel te zoeken. Nu zitten we in een motel waar ze geen ontbijt, geen koffie-apparaat en geen bijzetbed hebben. Gelukkig is het goedkoop genoeg om 2 kamers te doen. Nu slapen de meisjes in de kamer hiernaast en wij hebben (heel riant) elk een eigen queen-size!! Om de hoek gegeten (redelijk) en morgen ontbijten we wel in of bij het museum.
Benieuwd waar morgen ons bedje weer staat.