Spannend - Reisverslag uit Laren, Nederland van familie nijhof - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Laren, Nederland van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

13 Juli 2010 | Nederland, Laren

Zo, hier een eerste reisverslagje van mij. Vanochtend al vroeg onderweg met Lynn en Faye. Nog even naar Huizen om de haren te laten knippen door mijn lieve vriendin. Voor mij goed kort, dan "houdt" het wel 5 weken. Nog even Huizen in voor de laatste boodschapjes en dan naar huis. Inchecken via internet. We besluiten dat we toch wel wat meer beenruimte willen en hebben nu 5 plaatsjes in de Economy Plus klasse!
Gaat helemaal goedkomen met die vluchten, ook voor Chicago - LA hebben we al boarding passes. Nu ga ik de hond naar de kennel brengen en de allerlaatste klusjes hier doen. Vanavond lekker eten met Opa & Oma en Oma & Cedric. We hebben er reuze zin in.

• 13 Juli 2010 - 10:54

Nynke:

Hoi allemaal,

We willen jullie heel veel plezier wensen.
    Geniet van het mooie land, de gezelligheid en het samenzijn. (Doe voorzichtig)

Groeten, Rene en Nynke van de Kamp

• 13 Juli 2010 - 13:44

Wilma:

Hallo allemaal!!

Vanuit Zuid Frankrijk, een hele goede reis gewenst, veel plezier, en geniet van de onstpanning én gezonde spanning :)
    (Ik had een heel verhaal getikt, maar helaas, verbinding viel weg en kon dus niet geplaatst worden :( )
    Dikke knuffel van ons allemaal!!
    xxxx

• 13 Juli 2010 - 16:40

Uli:

Nu nog even een heel gezellige avond met de familie en morgenochtend een goede start van weer een nieuw Nijhof avontuur.
    Wij zien er weer naar uit om die leuke verslagen van jullie te lezen, kunnen we hier ook een beetje mee genieten.
    Fijne avond en voor morgen een hele fijne reis toegewenst.
    Groetjes van J.U.M.B.

• 13 Juli 2010 - 21:35

Ineke /Leo:

Heel goede vacantie en weer heel leuk dat jullie aan ons denken !
    We hadden even wat moeite om Faye te herkennen op de foto.
    Liefs Burens