UPDATE it's a beauty case/cees - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu UPDATE it's a beauty case/cees - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

UPDATE it's a beauty case/cees

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg familie

15 Juli 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

UPDATE: it's back to business case.
Vanochtend was de verloren beauty case afgeleverd bij het hotel. Dus we zijn er klaar voor.

Dit eerste berichtje heette in mijn gedachten al "it's a beauty cees" om even te verwijzen naar vriend cees die net terug uit china de jetlag negeert en ons om 7 uur naar schiphol brengt.
Maar de titel heeft inmiddels een tweede betekenis, want na een hele lange dag (eigen schuld als je de horloges 9 uur terugdraait) zitten we in ons hotel in los angeles met alle bagage behalve de beautycase! En het is nog mijn eigen schuld ook, want kort gezegd hebben we hem gewoon laten staan in Chicago.
We denken dat hij vannacht alsnog aankomt, maar zo niet dan kom ik over een paar weken terug met een baard van een paar weken.
Morgen uitgebreid verslag van Arlette

• 15 Juli 2010 - 07:34

Jacques:

hahaha, moet gelijk denken aan die oude reclame van Enka, maand naar maand, trouwens zou niet slecht staan als je een dagje een Harley huurt...

• 15 Juli 2010 - 15:39

Linda:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    @maarten, ja mag je moeder wel bedanken dat ze je de naam: Maarten heeft gegeven ipv Cees anders hadden je meiden jou wellicht ook vergeten mee te nemen.

• 15 Juli 2010 - 17:00

P+: