yosemite - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu yosemite - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

yosemite

Door: maarten

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

na twee nachten yosemite national park weer achter ons gelaten. En wat een mooi park zeg. Als je een droomvallei micht verzinnen zou deze eruit zien als yosemite: rustig riviertje in het dal, daarnaast afwisselend mooie "meadows" (soort wilde weilanden) of dennebossen en dan steile hellingen met gigantische rotsen met afentoe en stevige waterval.
Ik zal morgen in San Francisco een foto plaatsen (vandaag lukt niet ivm trage verbinding)
Overigens net de weersverwachting San Francisco gelzen: overdag 15 graden, 's nachts 10 graden: had misschien toch een trui en jasje extra moeten inpakken. Maar ja, totnutoe de eerste drie weken niet gemist dus we zien in Sf wel. anders goed excuus om wat te kopen, toch?
Tot snel