Camper - Reisverslag uit Twentynine Palms, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Camper - Reisverslag uit Twentynine Palms, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Camper

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

15 Juli 2010 | Verenigde Staten, Twentynine Palms

Lieve allemaal,
Daar zijn we weer. We hebben heerlijk geslapen in ons hotel maar waren erg vroeg weer wakker. Nog even liggen dutten maar toch maar opgestaan. Navraag bij de operator leverde geen beautycase op dus maar met het service nummer van de United Airlines gebeld. Zal voor 7.30 uur afgeleverd worden bij hotel. Naar de meisjes en dan naar het ontbijt. Toch nog even bij de bellboy naar de beautycase gevraagd en Ja hoor, daar is mijn gele gevaar. Met beautycase ontbeten, heerlijk met omeletten en pancakes, alleen veel te veel! Volgende keer bestellen we maar 3 gerechtjes, we krijgen het niet op.

Om iets voor 10 uur zijn we bij Apollo waar we onze camper ophalen. Reuze spannend. We krijgen een uitleg hoe alles werkt, ik hoop dat we alles kunnen onthoudenn. Dan wordt er nog gas voor ons gehaald (voor de koelkast en het kokeh) en kunnen we weg. Om 5 voor 12 rijdt Maarten het gevaarte de straat op. We hadden gevraagd waar de dichtstbijzijnde Wallmart was en die hebben we gevonden. Veel, heel veel boodschappen gedaan terwijl Maarten in de bloedhitte op de parkeerplaats bleef wachten en de GPS van Cedric installeerde. Dat werkt ook prima en we reden zonder problemen het hele eind naar Twentynine Palms. Daar getankt en de campsite gevonden. De koffers zijn uitgepakt, we hebben gegeten en gaan nu zwemmen/douchen en dan lekker slapen. Het is hier bloedheet (=normaal) en heel vochtig (= niet normaal!)
Morgen naar het Joshua Tree National Park, we hebben de eerste Yucca's en cactussen al gezien.
Liefs en tot morgen

• 16 Juli 2010 - 10:30

Wills & Agnes:

we hebben gisteren nog aan jullie gedacht we waren nl. bij nijhof baarn ha, ha. wel iets anders dan california!Jongens, dat ziet er weer piekfijn uit, jammer dat je voor de usa zo'n eind moet vliegen en dan nog al die controles..
    Blijven jullie nauwgezet volgen. jullie hebben nu natuurlijk meer te vertellen dan wij.Ben idd benieuwd naar de grootte van de camper en het besturen daaarvan. Rijd jij trouwens alleen, Maarten? wills & agnes

• 16 Juli 2010 - 15:08

Wilma:

Hallo reizigers!
    Wat is het weer heerlijk om jullie verslagen te lezen! Waarom beginnen jullie met al de reiservaringen geen reisbureau? :) Maar even zonder gekheid, dat is wel weer even een overgang, van hotel naar camper! Als ik eraan denk hoe wij dat dus allemaal doen met het kamperen, is dat heeeel anders dan in een hotel.. meestal is het bij ons of/of. Jullie combineren dus de hele boel. Petje af!
    Voor mij persoonlijk zou de overgang te groot zijn, eerst hotel, dan kamperen. Ik wens jullie nog veel plezier en veilige ritten toe en maak maar weer mooie foto's!!
    Knuffel voor allemaal,
    Wilma.