Route 66 - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Route 66 - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Route 66

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg familie

17 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seligman

Na een dagje via Lake Havasu City, wat men hier noemt "on the surface of the sun", nu via Route 66 in Seligman aangekomen. Gisteren was te warm, het voelde alsof je in de sauna aan het ademen bent en ik schat het bovenin de 40 graden. Dan doe je niks meer dan drinken en jezelf afdrogen. Gelukkig hebben we airco in de camper dus slapen ging vannacht dan wel weer prima.
En dan vandaag een kortere rity via Route66 naar Seligman. Route 66 is uiteraard nostalgie en alleen maar nostalgie. Leuk, een soort kilometerslang openluchtmuseum. Straks nog even langs een "echte diner" ganaamd Delgadillo's Snow Cap Drive-In. En het is hier gelukkig beter op temp; volgens de thermometer nog biojna 30 graden in de camper maar het voelt al heerlijk vergeleken bij de over van gisteren.
Tot lster

• 18 Juli 2010 - 07:46

P+:

Tja,die warmte is wel ff afzien. We hadden dat al gezien want we volgen het weer in jullie omgeving op het bureaublad van de laptop. Elke dag verander ik de plaats. Hier blijft het prettig van temp. Niet zo heet en nu en dan een mooie bui.
    Blijf vooral genieten, maar dat zal weinig moeite kosten.