Stuurmanskunst - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Stuurmanskunst - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Stuurmanskunst

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

17 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seligman

Het moet toch even gezegd, we hebben weer een prima chauffeur! Het gemak waarmee Maarten dit bakbeest weer door al het verkeer stuurt is geweldig! Het engste vindt ik altijd die drukke steden met al dat verkeer en dan moet je ook nog de goede baan hebben voor links of rechtsaf, naar de tomtom luisteren en op de verkeersregels letten. Gelukkig hoef je niet te schakelen, het is een automaat.
Ik zal ook nog gaan rijden ik moet er wel de stoute schoenen voor aan (lees, géén slippers!) Misschien straks naar de diner in het dorp en dan maar hopen dat ik hem ook weer ergens kan neerzetten zonder een boom mee te nemen. Het mormel is nl nogal hoog én breed! Jullie horen het wel, ik zal alleen San Francisco niet inrijden, dat weet ik nu al zeker!

Verder zijn we vandaag in de Grand Canyon Caverns geweest. Dat zijn grotten op zijn Amerikaans. Dat wil zeggen: met een lift naar beneden, lopen over brede cementen paden mét leuningen aan beide zijdes en een gids die ons rustig door de grotten leidt en elke keer waarschuwt voor stoot en struikelgevaar! Wel lekker koel en leuk om te zien.

De camping waar we nu staan is gelegen tussen 2 wegen, en naast een spoorlijn voor goederentreinen. Al een geteld van 149 wagons met 4 loco's voor en 2 achter!

We hebben het weer fijn met ons 5jes, hebben regelmatig (in verschillende samenstellingen) de slappe lach en helpen bij het aan en afkoppelen van alles op de campings.

Liefs en tot morgen uit..... THE GRAND CANYON!

• 19 Juli 2010 - 08:26

Dennis:

haha ja zo'n bus besturen is Maarten wel gewend, hier in NL heeft hij ook een bus! ;)

Wellicht dat deze beter is voor de baggagedrager actie ;)