Lekker vroeg - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Lekker vroeg - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Lekker vroeg

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

18 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seligman

Zo, daar ben ik weer, ik was natuurlijk al weer tijden op en nu moet de computer even opladen. Gelukkig kun je de stekker gewoon aan de buitenkant in de camper steken dus ik zit nu buiten een stukje te typen. Het was een heerlijke nacht want de temperatuur daalde tot ong. 18 graden. Dus geslapen zonder lawaai van de airco. Gisteren heb ik het eerste stukje achter het stuur van dit bakbeest mogen doorbrengen! Teruggereden na het eten in Seligman, ik denk wel 2 kilometer én het gevaarte weer op zijn plek gezet. De rest van de familie bezwoer dat ze niet bang waren geweest??!! Nu is het heerlijk hier, in het zonnetje echt lekker en in de schaduw nog wat frisjes. Eerst lekker ontbijten en dan is het: op naar de Grand Canyon. Hopelijk hebben we daar ook internetverbinding, anders moeten jullie 2 dagen wachten op een vervolgje.
We genieten!
Liefs en tot mails.

• 18 Juli 2010 - 14:41

Linda:

en ik geniet met jullie mee!

• 18 Juli 2010 - 18:46

Bob:

Dag Nijhofjes,

Leuk om te lezen wat jullie doen :)
    Lekker uitrusten en morgen met een beetje onweer en regen naar de Grand Canyon. Succes ermee ;)

Veel plezier.

Groetjes,