turn the page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu turn the page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

turn the page

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Juli 2010 | Verenigde Staten, Page

Wat een pracht, die grand canyon. grootste probleem voor een blog is dat het niet te beschrijven is, maar neem van mij aan dat we de afgelopen twee dagen elke keer met verwondering/bewondering aan de rand hebben gestaan.
Vanochtend ter afsluiting nog een stukje over de rand de canyon in naar het zogenaamde OOH-AAH point. geinige naam die precies aangeeft wat onze reactie was.
Bij vertrek uit grand canyon begon het te hozen en hebben we rustig aan de weg gezocht. Dan is het wel een voordeel dat je zo'n loodzwaar bakbeest rijdt; aquaplanning zal niet zo snel gebeuren.
Moet elke keren lachen om de tomtom die we hier gebruiken (grote dank aan Cedric). Vanaf Grand Canyon National Park is het na 74 kilometer linksaf, dan na 130 kilometer rechtsaf en bestemming bereikt. Je zou er als tomtom lui van worden.
En dat is nu dus bestemming Page bereikt. Morgen Antelope Canyon en Horseshoe Bend bekijken en nog een tweede nachtje hier. Voor Antelope Canyon hebben we al een tour geboekt, dat is indianengebied dus mag je alleen met speciale tours naar binnen. Die indianen zijn ook niet gek en verdienen er prima aan. Van onze vijf kaartjes kan er volgende week weer een serre aan de wigman worden gebouwd. Horseshoe Bend kunnen we gelukkig zelf naar toe rijden en stukje lopen. Gaat lukken.
tot later
Maarten

• 21 Juli 2010 - 08:59

Machteld:

Geweldig leuk om zo te volgen wat jullie allemaal beleven.En jullie genieten dat kan je wel lezen. Gelukkig maar.
    Hier gaat alles goed. Weinig te melden. Werken, boodschappen, hond uitlaten, schoonmaken, eten, drinken en veel want het is nog lekker warm. Maar vanaf morgen wordt het weer minder mooi weer (21graden en buien)
    Nou lieverds geniet en als er wat te melden is hooren jullie van mij.
    Dikke kus Machteld en familie.