Hot, hotter, PLOF - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Hot, hotter, PLOF - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Hot, hotter, PLOF

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

23 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, dat was weer een fijne dag. Eerst niet zo veel gedaan, ik heb lekker gelezen, het 2e boek van Stieg Larsson is uit! Maar ja, dat heb je als je al om 10 VOOR 6 op bent, dan heb je koele rustige uren om te lezen. Daarna niet zoveel tot de middag, wel besproken voor nog een nachtje hier, daarna weer door maar dit is even een rustpunt met 3 nachtjes. De meisjes gingen zwemmen, piepklein badje en lauw water. Maar wel NAT! Om 12.00 uur reden we van de camping, eerst boodschappen doen, water, heel veel water, cola en andere dranken. Daarna heeft Maarten een paar goede bergschoenen gescoord en zijn we bij Zax gaan eten, weer te veel, veel te veel. Maar ja alles gaat hier in grootverpakkingen en volgestapelde borden. Zelfs het weer is in grootverpakking! Het is nl. gewoon #@**## HEET! Net terug uit het prachtige Arches NP waar we de zonsondergang hebben gezien en het is nu 21.30 uur (laat voor ons doen) maar het is hier nog steeds rond de 30 graden celsius. We hebben een thermometer in de RV en die bereikte vanmiddag de 39 graden! Het is zo warm dat je met het water dat niet in de koelkast staat meteen oploskoffie kunt maken. De colablikjes die in het vooronder liggen te wachten tot ze de koelkast in mogen zeggen regelmatig plof, de onderkant is dan helemaal bol om het uitgezette vocht te kunnen accomoderen! Ik heb de waslapjes maar vochtig in de vriezer gelegd zodat (als we warm en bezweet terugkomen van een "hike" ) heerlijk in onze nek kunnen leggen. Ook maak ik flesjes met ijs/limonade in de vriezer, heerlijk. Nu hebben we de airco op volle toeren aan en wordt het net aangenaam. Morgenochtend rond 6.00 uur is het weer heerlijk!
We gaan weer naar Arches NP om nog meer natuurschoon te bewonderen en misschien nog naar Canyonlands. We wilden vandaag ook nog naar Klondike Bluff waar we dinosaurus sporen zouden kunnen vinden maar helaas was het een dirtroad en moesten we na 3 mile ook nog eens heel steil naar beneden, dat dus maar niet gedaan, met aanwijzingen van ons allemaal heeft Maarten het bakbeest weer gekeerd en zijn we onverrichter zake de 3 mijl teruggehobbeld. (We mogen ook eigenlijk geen dirtroad rijden maar ach, wat niet weet, wat niet deert!
Tot morgen,
Arlette & Maarten & Meisjes

• 24 Juli 2010 - 11:28

Machteld:

Dat soort kapriolen met een bakbeest doet me ergens aan denken. Brrr, ik krijg nu alweer de rillingen. Hihi