G-spot gevonden! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu G-spot gevonden! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

G-spot gevonden!

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren besloten we nog een nachtje bij te boeken op deze KOA camping in Moab. Wel zo rustig dat je weet waar je de nacht doorbrengt en er is hier nog voor vele dagen meer te bewonderen. Helaas, wij gaan morgen alweer door naar Capitol Reef National Park. Vandaag echter 's ochtends genoten van nog een tocht door Arches NP. Onder andere de landscape Arch bekeken en in de bloedhitte dus een wandeltocht van 1 uur 20 minuten door zand en over stenen geklauterd en gedaald. Het is prachtig en de rangers zijn streng. Petten op (behalve deze gek natuurlijk) insmeren met zonnebrand en water mee, heel veel water! Nu heb ik ook steeds bevroren flesjes water bij me en die houden dan de andere in de rugzak koel! Op een parkeerplaats met prachtig uitzicht een boterhammetje gebakken ei verorbert en nog een stukje gelopen. Nog een aantal andere prachtige punten bekeken en nadat Faye haar Junior Park Ranger formulier had laten aftekenen én de nieuwe badge had veroverd zijn we naar Canyonlands gereden (nou Maarten reed want ze hebben hier toch ook haarspeldbochten en steile hellingen waar ik niet zo van houd!) Canyonlands was prachtig, je ziet zo ontzettend veel aardlagen dat het niet te bevatten is, ook hier weer een paar stukjes gelopen maar we waren ook wel een beetje op! Ook hier weer voor Faye een junior park ranger formulier gedaan (allemaal vragen en opdrachten) en toen ze die klaar had de badge gekregen nadat ze de "Oath" had afgelegd. Geweldig, zo Amerikaans maar wel erg leuk.
Terug naar de titel van dit stukje. We hadden dus een nachtje bijgeboekt. Helaas konden we niet op nr. 50 blijven die was voor vanavond al vol. Er werd gezocht naar een oplossing in de computer. Mompel, zoek, mompel mompel "maybe we have a G-spot for you" Bij mij kwamen naast een aantal vraagtekens ook onbedaarlijke giechelneigingen boven. Ik verbeet me en vroeg argeloos of dat goede plekken waren. "Well of course, all our spots are good but the G-spots have some extra's. De giechelneigingen werden nu moeilijker te onderdrukken en ik dankte de lieve heer op mijn blote knietjes dat er niet een van mijn pubers naast me stond. Één blik was voldoende geweest om mij onder de balie te laten zakken slap van de lach.
De dame achter de balie, Liane geheten, verblikte of verbloosde echter niet en dat terwijl de Amerikanen toch zo verschrikkelijk preuts zijn. Of zou ze het misschien gewoon niet begrijpen???? Als ik camping eigenaar was haalde ik de hele G-spot reut er zo uit dan maar meteen naar H!
Gelukkig was ik na het swipen (doorhalen) van mijn creditcard meteen klaar en kon ik eenmaal terug in de RV mijn verhaal in geuren en kleuren vertellen. Zelfs onze jongste wist wat er bedoeld werd!
Kortom we staan nu dus op G-4!

Liefs en tot morgen,

  • 25 Juli 2010 - 04:38

    Mam:

    Weer een mooi verhaal!Kan wel ontvangen,maar niet terugmailen,

  • 25 Juli 2010 - 04:38

    Mam:

    Weer een mooi verhaal!Kan wel ontvangen,maar niet terugmailen,

  • 25 Juli 2010 - 16:32

    Ineke En Leo:

    WEl is waar geen reactie, maar wel een felicitatie. En wel voor de hele familie en in het bijzondernatuurlijk voor jullie Lynn.

  • 25 Juli 2010 - 16:33

    Ineke / Leo:

    Voor alvast morgen 26/7/2010

  • 26 Juli 2010 - 10:57

    Machteld:

    Geeliciteerd lieve Lynn. Geniet van deze bijzondere dag en laat je maar lekker verwennen.Wat een leeftijd 16 jaar, nou we komen het gezellig vieren als we allemaal weer terug zijn.
    Iedereen natuurlijk de feliciteties van ons en weer een herlijke dag toegewenst. Dikke kus en knuf van ons

  • 26 Juli 2010 - 11:00

    Machteld:

    In opdracht van opi en omi, een berichtje van hun.
    Lieve Lynn, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en een hele fijne dag. Geniet lekker verder van de vakantie, hier gaat alles goed. Ook Maarten, Arlette, Grace en Faye van harte gefeliciteerd en ook een fijne dag en verdere vakantie.
    Dikke knuffel en kus van Opi en Omi

  • 27 Juli 2010 - 18:03

    Ineke En Mannen:

    Vandaag eens rustig de tijd genomen al jullie belevenissen te lezen. Geinige mensen, die Amerikanen. Af en toe maar goed, dat jullie ze niet met z'n allen te woord staan... Hopelijk hebben jullie Lynns verjaardag goed kunnen vieren. Wij komen het 28 augustus samen met jullie vieren! Heel veel plezier nog en groetjes van ons vieren!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Actief sinds 23 Jan. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 35766

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2017 - 26 Augustus 2017

Zonsverduistering Amerika 2017

27 Mei 2016 - 20 Juni 2016

Ecuador

22 December 2012 - 05 Januari 2013

Sri lanka

14 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

West-Amerika

Landen bezocht: