Harley's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu Harley's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie nijhof - WaarBenJij.nu

Harley's

Door: Arlette

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo alleaal,

Hieronder een berichtje dat ik al eerder schreef (nog wel batterij in de computer) maar nog niet kon plaatsen (geen internet meer)

Inmiddels hebben we nog wel 4 prachtige Nationale Parken gazien, Lynn haar verjaardag gevierd en tenslotte vandaag aangekomen in Las Vegas. Wat een verandering na 2 volle weken natuurschoon, natuurgeweld, natuurgeluiden en natuurritme nu in het overweldigende andere uiterste, nl. Las Vegas. We hebben de strip al gereden met de RV (Ja, dapper hè van Maarten) en vanavond bijna helemaal heen én terug gelopen! Het is nu 23.30 uur en we liggen met de blaren op onze voetjes (moet je maar geen slippers aan trekken, sufferd!) in bed. Morgen komt er meer verhaal. Maar nu mijn nagekomen stukje:

Zondag 25 juli 2010

Vanochtend de camping weer eens zien wakker worden. Het is toch een raar fenomeen, de wakker wordende mens, heb ik geconstateerd. Naast ons op de camping (inderdaad op G-spot 1,2 en 3) staan 3 echtparen die met prachtige Harley's rondtoeren. De mannen zien er vervaarlijk uit met hun kaal geschoren hoofden, leren jacks en dikke boots.

Om 6.30 zien ze er wel zó anders uit dat ik ze eerst niet eens herken. Een nogal grote witte man met een giga bierbuik kruipt moeilijk uit een piepklein tentje, rekt zich vervolgens ongegeneerd uit, hijst zijn donkerblauwe halflange pyjamabroek op en loopt richting toilethokken. Ik sla het ontbijten (met schattig plastic tafelkleedje) en het opruimen van de tent gade. Man krijgt van vrouw nogal wat pinnige opmerkingen te verduren. De tent opvouwen, het opruimen van de spullen, het afborstelen van het onderzeil, het gaat allemaal niet vanzelf maar hij doorstaat goeiig het commentaar van zijn eega. Dan trekt hij zelf een cammouflagebroek en een paar vervaarlijke boots aan, hij lijkt er wat van op te knappen en spreekt voor het eerst zijn vrouw tegen. Daarna volgt het zwarte T-shirt, de bandana en tenslotte het leren bikersjack. Opeens ziet hij er weer uit om rekening mee te houden. Hij neemt de giga Harley ter hand, start het gevaarte en is weer helemaal het baasje! Vrouwlief koppelt het bijpassende aanhangertje met de spullen aan en klimt achter hem op de Harley.

Hoezo, kleren maken de man!?!

Liefs en tot morgen

• 29 Juli 2010 - 14:58

Mam:

Las Vegas;here the Njihofjes are!!Wat een aparte wereld,na al dat natuurschoon,hè.Maar je moet er geweest zijn,onvergetelijk.